Äsch...!

Det var då en tråkig fotbollsmatch TV4 bjöd på... :-/ Bara 0-0 mot Albanien - då känns det faktiskt lite piggare med 2-2!? ;-)

Jag hade kameran med mej på matchen i eftermiddags, och även om det som vanligt inte blev något man precis kan mejla in till tidningen så blev det åtminstone ett par blider som kan platsa här i bloggen!

Jag har ännu aldrig lyckat fånga ett mål på bild - men här är iallafall lite glädjescener från vårt ledningsmål i början av matchen!



0-1!!! Målskytten längst till höger, och dottern längst till vänster... :-)

Sen blev det halvleksvila, och redan då var slutresultatet klart - d v s det stod 2-2. Men lagledaren hade förstås ett par briljanta idéer angående hur matchen skulle vinnas, och de försöker han i stora drag förklara för tjejerna här nedan! :-)



Ja, nu gick det ju inte så bra med det där, och 2-2 stod sej alltså tills slutsignalen gick...

Mitt fotograferande gick nåt liknande... Men här är iallafall ett par bilder där jag har lyckats få (nästan...) skärpa på bollen! ;-)







/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: elena

Hej!

Titta in på min blogg, du har fått en liten utmärkelse av mig!

2008-09-06 @ 23:49:35
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: anki

Härliga bilder, så starka färger! Vilka fina dräkter dom har, lyser upp så fint med rött. Att du lyckades fånga bollen i luften samt att det var nästan helskarpt på den..bra gjort. :-)

Sista bilden på bollen är en skön bild.

Ser du att bollen har ögon och en leende mun? Läckert!



ang. gamla bilder,, precis undrar hur tonårstiden sett ut om man hade haft dator och internet då. Min mamma är 70 och använder datorn, mailar och hon har t om msn! Grabbens kompisar blev impad på elevehemmet när dom var i hans rum och det stod "mormor loggar in" på msn. :-)

jag tycker det är häftigt när äldre vågar ta steget och köpa dator och att dom hänger med i teknik utveckligen. :-)



ha en skön söndag...

2008-09-07 @ 09:40:17
URL: http://www.coffeebreak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback