Gullungarna en gång till!

image130


Dottern har flängt iväg till en kompis och varken maken eller sonen är heller hemma, så nu har jag obegränsad tillgång till datorn!


Har redigerat bilder en stund, och här klippte jag ut gässlingarna ur ett "familjefoto"... Bilden är lite pixlig, men jag tycker den funkar ändå... Vad jag däremot har velat hit och dit med, är om den halva ungen till höger verkligen ska vara med - men den tillhör ju ändå gänget, så att säga, så det känns synd att kapa bort den bara för att få en eventuellt lite snyggare bild!?

Nä!!! Jag får skylla mej själv att bilden brister, på grund av min egen bristande uppmärksamhet när jag tog den...! (Det var inte fösta gången, och garanterat inte sista heller!!!). :-)

Ha en härlig kväll - det är visst dags för Melodifestival på tv:n nu...

/AnnaKK





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback