Ett par seriösa till...

Jag tror faktiskt att det var med de här bilderna som allt började!?

image27


Den här bilden heter "Tvättar håret"... :-) Den är tagen på kanske en halvmeters håll - jag sträckte fram kameran, mot den av min närvaro till synes helt oberörda andhonan, och tryckte av mer eller mindre på måfå, eftersom jag ville få en så låg bildvinkel som möjligt. Autofokusen svek mej inte - ibland har man dubbeltur, för att inte säga trippeltur!

image28
Dett är "Me AND You" - också en bild som talar bäst för sej själv. :-)

Jag har tagit kanske tusen andfoton efter dessa, men håller fortfarade de här båda för att vara mina bästa. Händer Bland Änder-serierna har till viss del uppkommit som ett sätt att lyfta (eller över huvud taget få användning för...) bilderna i mitt (alltså relativt omfattande) and-arkiv.

/AnnaKK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback