Några alternativa bilder...

Tror jag tar och slänger in några av de bilder som "inte blev mitt Tisdagstema-bidrag" här i bloggen iallafall... :-)



Det här fönstret har ju en gardin i blått som jag tycker är riktigt fin! :-) Eller rättare sagt, kanske - gardinen blir fin på bilden, och just för att den hänger i detta gamla nötta och slitna fönster!?! De rostiga beslagen matchar nån brunaktigt nyans i gardinens blommönster så himla bra... :-)

Så vid närmare eftertanke var ju inte den här bilden så där jätteblå faktiskt...!

Och inte den här heller, egentligen:



Blåtonad - javisst! Men det är väl nästan lite fusk!?! ;-)

Tycker bättre om den i "vanligt" svartvitt...



Och  i original - färgbild - gillar jag den inte alls!?! Hm...



/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: The Urban Buddha

Vackra bilder. Gillar den blåtonade skarpt! Och lite fusk är väll alltid tillåtet.. sånt har fotograferna sysslat med i alla tider med sina filter o grejjer.. lika tillåtet att göra om bilderna lite i datorn.. tycker jag. ;o)

Tack för besöket och kommentaren på min drakvägg!

2008-07-15 @ 10:50:07
URL: http://pixiekatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback