Fototips!

En kommentar:

Postat av: Kristina Andersson

Prata om att ha sinne för detta med bilder och texter! =)
"Fånga dagen" är ju skitsnack, FÅNGA ÖGONBLICKET är det rätta. ;) Det KAN du!

2008-07-24 @ 08:34:44

-----------------------------------------------------

Jo, ibland händer det ju faktiskt att ögonblick verkligen fångas på bild! Tex det som Kristina kommenterade här ovan... :-)

Hur går det till då...? Tja...

Det ligger MYCKET i vad flugbaggen på denna bild säger:



Man måste ha TÅLAMOD, plus TID att kunna VÄNTA in de rätta tillfällena...

Förr eller senare kommer krypen fram...

Förr eller senare gör de "något"...

Och det är DÅ som kameran ska tryckas av - varken förr eller senare!!! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: Susanne

Fast jag undrar allt om du inte gör något annat än väntar på rätt ögonblick, fotograferar det, redigerar fotot och slänger in ett blogginlägg. För du upptar det mesta utrymmet på min google reader jag har lagt in på min blogg. :-)

2008-07-24 @ 14:00:28
URL: http://sassa.webblogg.se/foto
Postat av: Kristina Andersson

Tålamod, det är fiskarens bästa vän! citat ur Lotta på Bråkmakargatan

Så nu är frågan, Hur är det med firren som vi såg här för ett tag sedan? Den där du försökte rädda?

2008-07-24 @ 17:30:14
Postat av: Ella

Dom där tycks VILJA visa upp sig! XD

För mig är det såhär: Flugor brukar vänta baken åt mig när jag ska fota. Eller så ser jag en fluga, smyger mig fram för att fota och PRECIS när jag ska trycka av är dom borta! ELLER såhär: Dom påbörjar sin kärleksakt mitt framför näsan på mig. Eller framför linsen på mig ;-) Det har hänt två gånger nu! XD

2008-07-25 @ 00:46:44
URL: http://candykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback