Fortfarande minus femton på morgonen...

Hutter & brrrrrr...!!!

Vad ska man värma sej med idag, tro... Tulpaner??? :-)



Eller kanske inte...



(Japp! Det där var återigen bilder med den buketten som maken fick när han fyllde år...).

--------------

Nä, det får väl bli som vanligt vad det gäller att värma sej... Med ett ryck på jobbet!

Men innan jag är där ska jag frysa (nästan...) näsan av mej i en iskall bil... Hu...



Ekorren var förresten och käkade frukost utanför köksfönstret för en stund sen, och den poserade villigt på några bilder idag också. (Ja, i den mån den nu över huvudtaget vet om att den blir fotograferad!?).

De är dock kvar i kameran ännu så länge... Men lite senare idag, eller ikväll, kanske jag kan visa dem!? :-)

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: Yvonne

Här är det "bara" -6 :D Den första bilden var så jättefin, älskar pastellfärger, det är vååååår det! Jag vill också ha en egen ekorre!!! :( Jag har knappt sett en fågel utanför på länge...

2010-01-26 @ 10:01:06
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Anki N

Värma sig med tulpaner är en bra ide. Värma sig med jobb är ju en annan - huvudsaken är att man håller värmen. Man kan ju sätta sig under en filt oxå!!

Hon mig är rena kalabaliken idag!! nu satte jag mig 3 minuter o kollade mina mail (jobb) o din blogg. Fann en häst liggans på förmiddagen som vägrade resa sig - vi fick upp henne efter mycket om o men. Har henne över övervakning o är ute o promenerar med henne för att hålla igång magen, som jag misstänker det är. Så hunden då .....oh ja igentligen skulle jag jobba men de får allt vara under dagen varjefall. NU ska jag lägga om Ebbhas förband sedan ut till hästarna igen.....stress...stress...vad säger dom?

En olycka kommer sällan ensam, hoppas de inte kommer fler än dessa två nu varjefall.

Kramiz o ha en bra dag. Här har tempen stigit från -14 på morgonen till - 4 nu.

(hummm..var tvungen få ur mig lite..du fick smällen..haha...sorry))

Anki N

2010-01-26 @ 13:26:34
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Jen

Åhh ja! Att värma sig med tulpaner är en mycket bra idé. :)

Själv fick jag en fin vårbukett på födelsedagen!

Men här är det bara -5 som tur är. :)

(fortfarande för kallt för mig dock) :/

Kram

2010-01-26 @ 13:58:12
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

väldigt vackra bilder... - 15, låter kallt för att vara nere hos dig. här är det kanske -7 eller nåt sånt!

2010-01-26 @ 13:59:05
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback