Driftstörningar...


Du milde vad Blogg.se har krånglat hela halva dagen???

Snö i servern, eller...?



Lite typiskt att jag just idag bestämde mej för att göra en till blogg - för det blev ju verkligen trassligare än nånsin, när jag nu inte visste riktigt hur jag skulle mickla med designen för att få den som jag ville, och det allt som oftast inte ens gick att komma in på bloggen! 8-/

Men nu är jag klar iallafall! :-D

Håller er dock på sträckbänken ett tag till, men jag kan säga så mycket som att den nya bloggen inte ska ersätta denna. (Och JA, JAG VET...! Jag borde ha gjort den på Blogspot eller Wordpress istället, eller precis var nån stans som helst utom på just Blogg.se!!! Fniss! Men nu är det så att jag bara kan den här sortens blogg - och knappt ens det... <:-) Så att...!).

För övrigt så har jag fått en award - tre gånger om till och med! :-)



TACK så hjärtligt för den Annie, Yvonne och Marie!! :-)

Ni gav mej en knivig uppgift också... Att avslöja sju intressanta fakta om mej själv!

(Öhhh?? Intressanta??? Hm...?).

Nåja! :-)

För det första kan jag berätta att jag, trots att jag ofta fotograferar dem och ibland t o m har smugit mej in i deras hagar, har en faslig koskräck!!

För det andra är jag nästan lika rädd för hästar - iallafall stora sådana av varmblodstyp! <:-) (Det trodde ni inte???).

Som nummer tre kan jag avslöja att jag aldrig nånsin skulle våga mej på att försöka klappa eller kela med en ekorre - jag har nämligen sett deras tänder! 8-X

Det fjärde "intressanta" avslöjandet får nog bli att jag tycker det är så tröttsamt att skifta objektiv på kamerorna, att jag funderar på att skaffa mej ännu ett kamerahus!! ;-)

Avslöjande nummer fem: Om jag inte snarast byter glasögon, kan jag glömma sånt här som att ställa in skärpan manuellt på kameran...

Fast, för det sjätte, så är det väl just allt fotograferandet som har repat glasögonen så mycket!? Högerglaset är nästan som mattslipat efter allt skavande mot sökaren... <:-I

Och sist och slutligen: Jag inte bara ser illa, jag hör ganska illa också...

Eventuellt luktar jag även illa - det har ju blivit några argsinta svettningar på grund av Blogg.se idag!!! >:-] Så nu knallar jag raka vägen till duschen!!! ;-)

(Och "glömmer bort" sista uppgiften kopplad till den här awarden... För egentligen skulle jag nu ge den vidare till sju andra kreativa bloggare, men jag brukar ju aldrig göra det - så därför gör jag inte det den här gången heller! <:-) Hoppas jag är förlåten för det...?). 

/AnnaKK









Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Det är lite irriterande att det inte går att kommentera på bloggar nu idag(bara ibland om man har tur?).



Kul att läsa de sju intressanta sakorna. Du är förlåten, du behöver inte skicka awarden vidare, jag visste att du inte skulle göra det ;)

2010-01-28 @ 17:28:23
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Anki N

Blogg.se...ja de fanns ju en anledning till att man gav upp. Idag har inte gått att kommentera heller vissa tider. Grattis till dina awards - du är värld dem alla o naturligtvis är vi JÄTTELEDSNA för att du inte skickade dem vidare till oss...haha,,nä skojar bara. Har full förståelse!!

Vad då rädd för varmblod?! Alltså nu får du ta och ratta till Anki här, för hon har väldens snällaste varmblod. Torsten är en kelgris av stora mått, oh helt ofarlig. Ju mer han känner att du är rädd ju snällare blir han. DE E ALLDELES SANT...så ja jag väntar på dig, jo men de gör jag ju.......

Kramiz Anki N

2010-01-28 @ 17:35:39
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Kul med dina intressanta avslöjanden!! Alltid roligt att veta lite mer om bloggisar! Jag är inte så himla förtjust i såna här awarder, särskilt inte om det för med sig att man måste göra si eller så...så hoppas att jag är förlåten för att jag skickade den vidare till dig ;)

2010-01-28 @ 17:53:30
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: anki

härlig bild.. inspirerad av reklamen ser jag :-)



ett ytterligare kamerahus? jag tycker det går bra att skifta objektiv, gör det inte så ofta... skiftar mest mellan macrot och 300mm ...



en till blogg? jag har fullt upp med en tycker jag.. :-)



ha en skön kväll

2010-01-28 @ 18:26:41
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Inger Maryissa

Jag har inte märkt av några störningar...fast lite segt har det nog varit på Blogg.se ett par gånger.

Håller med om att man vill helst inte byta att ha sin blogg på ett annat ställe då man är van vid Blogg,se

och vet hur det funkar här.

Ha det så gott

2010-01-28 @ 21:14:52
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Jen

Ha ha ha! "Snö i servern"! Det stämmer nog riktigt bra. :D

Det där med försäkringskassan stämmer nog även det kanon bra...Tyvärr! :/

Men visst ska det lösa sig...än ger jag inte upp. :)

Nästa onsdag ska jag kika på en möjlig gård att praktisera på. :D



Vad roligt och spännande med en ny blogg!

Den blir nog jätte fin! :)

Det där med koskräck märkte jag att även jag hade när jag hälsade på kossorna de har på skolan...

Ugh så stooora de var! :S

Men så började den ena att slicka en klasskamrat i nacken,

och det lättade upp det en hel del för mig...och alla andra. :D

2010-01-28 @ 21:52:02
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Rätt intressant läsning om dig. Du är ju modig som vågar dig in i kohagen med tanke på din koskräck. Skrattar lite gott åt byte av kamerahus. Är det inte så att du vill uppdatera dig? ;)

Spännande med en ny blogg. Ska bli kul att se vad du gör där.

Kan berätta att blogspot är jättelätt. Inga som helst problem och jag tror aldrig jag har haft svårt att kommentera hos de som har blogspot. Blogg.se däremot har ju rätt ofta problem. Man försöker kommentera men det går inte. Ibland glömmer man bort att gå tillbaka senare för att kommentera och det är ju lite trist att bloggägaren inte får kommentaren.

Men man kan väl hoppas att blogg.se löser sina problem.

Ha en fin fredag.

2010-01-29 @ 00:25:57
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Ragnvi

Morning! Jag började läsa ditt inlägg här..såg att du skaffat dig en till blogg o klickade dit...kommenterade gjorde jag också. Sen lästa jag färdigt det här inlägget...och ser att du antar att det är strulet på Blogg.se...tror jag också!

Grattis till alla utmärkelserna! Dom är du väl värd!

Kramen o ha en bra fredag!

Ragnvi

2010-01-29 @ 06:05:32
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback