Lördags-stim! :-)

Har en lång-lång inköpslista att försöka bocka av idag... Innehållandes allt möjligt mellan skithuspapper, bröd & pålägg, gå bort-present till A & R som vi ska till ikväll samt eventuellt ett nytt finklädesplagg till ett kalas nästa söndag... Vet inte om jag känner mej på så där jätteoptimalt shoppa loss-humör - men det är nog bara till att se glad ut och åtminstone försöka! <:-)


Den här tjusiga höstkransen hade tjejerna som går på floristutbildningen gjort. Den låg vid entrén på JB-gymnasiet i Växjö, där vi var och kikade lite grann förra lördagen när de hade Öppet Hus. Kunde bara inte låta bli att fotografera den - men sen fick jag snabbt gömma undan kameran när vi kom fram till frisörernas avdelning på skolan - annars hade nog inte dottern kännts vid mej där och då! ;-)

Trevlig lördag till er alla!!! :-)

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja, det bästa med hösten är färgerna...jag blir alldeles matt när jag ser denna oranga färgprakt. Nåt mer bra med hösten kommer jag inte på ;) Ha det bra!!

2009-10-24 @ 10:43:48
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Vilken vacker krans. Höstfärgerna är magiska men nu är det snart över. Det bleknar därute och idag har vi grått och tråkigt.

Hoppas att du får en fin dag och att shoppingen går bra. :)

2009-10-24 @ 11:02:49
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Ninna

Det gäller att "uppföra" sig när man träffar barn med vänner:)



Vilka vackra höstfärger kransen har.

2009-10-24 @ 20:33:02
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: anki

godmorgon, du sover nog nu kanske, jag ställde inte om klockan i går kväll och upptäckte här vad den egentligen är :-)



fina bilder, vackra kransar, wow.. färgglatt verkligen..

hoppas du hann med allt på din lista i går.. :-)



ja idag är det dags, att montera filtren, rensade källan igår, höll på i 4 timmar men nu är det gjort, pumpen krånglade lite men det löste sej,, :-)



min nackspärr är kvar, vägrar duscha hett innan filtren är installerade, men då ska jag duscha hett länge.. :-)



ha det skönt



2009-10-25 @ 08:44:07
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Lizaloop

handla, det behövs här med, speciellt när man ska ha främmande, då måste man ju... fast det får bli imorgon efter jobbet, för så passerar jag ju affären.

Hur fina kransar som helst, tänk om man var så duktig! (å tänk om man hade vackra höstlöv överallt och inte en massa snö) *;)*

2009-10-25 @ 09:27:07
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback