Tillbax! :-)

Det blev visst "bloggfri söndag"!? Mest beroende på att det inte var "jobbfri lördag", och att den där kakeluppsättningen i köket tog aningens (...) längre tid än vad vi hade trott att den skulle göra. Så nu vet vi det till en annan gång!! :-)

Nån av de närmaste dagarna ska elektrikern komma och fixa det sista med elen, och därefter återstår "bara" att välja tapeter till både kök och hall samt smaska upp dem - sen ska vi fira jul!!! :-D

Tills vidare kan jag fira att jag har fått en award. :-) Den kommer från Anki N, och här kan ni läsa motiveringen om ni vill. Tusen tack, goa Anki!!! :-)

Och nu - ÄNTLIGEN - ska jag gå på bloggpromenad, och kolla upp vad ni har haft för er sedan sist!!!

Ha en fin måndag!!! :-)

Kramar!!

/AnnaKK






Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja du jag har ju jobbat i helgen, jobbat extra, det är bra, det ger fina pengar nästa månad!!

Nästa helg väntar min ordinarie helg å helgen efter det ska jag jobba extra igen.... så jag vet vad jag ska göra framöver ;)

Nu ska (läs borde) jag gå å slänga inen tvätt å lite sånt där men det är så lätt att fastna framför den här burken...

2009-11-30 @ 10:53:31
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: SqZ

Jag ber att få gratulera till den fina utmärkelsen. Den är du väl värd :-)

2009-11-30 @ 12:27:07
URL: http://mysmurklan.blogspot.com/
Postat av: anki

Grattis till awarden, fick en jag med :-)



ang. olyckan som jag kom till i fredags natt så är det kritiskt för en av grabbarna och allvarligt med en, tror båda har huvudskador men två klarade sej någorlunda lindrigt, ja det är inte klokt vilka ideér ungdomar kan få för sej, och inte kan man kolla dom 24 timmar om dygnet heller,, otäckt är det och särskilt så här före jul för alla inblandade. Jag hoppas dom klarar sej och enligt rykten så var inte det här några större busar utan helt vanliga killar som fick en urdålig idé.



här är det regn och mörkt hela dagen, hopplöst med det här vädret, jag vill ha snö nu.. :-)



ser fram emot bilder av kaklet.. :-)

2009-11-30 @ 14:04:11
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: ingrid

Sonens nästa steg är med elektrikern. Idag stektes det julköttbullar hos mormorn istället. Det har bakats både lussekatter o pepparkakor där också, smidigt med att vara två o hjälpas åt tycker de båda. För i "Hult" är det inte mycket till spis (en liten platta). Jag gädjs nästan lika mycket som dem att det börjar närma sig sluttampen.

2009-11-30 @ 18:22:17
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: annette

Men då är det klart nu med kaklet i alla fall, tapeter och färg det kommer att gå på en kvart att fixa till;) Ni har ju tränat på det mesta nu i hantverkssväg nu under hösten!!

Stort GRATTIS till awarden, Du är värd den i alla högsta grad!



Ha en bra tisdag!



annette

2009-11-30 @ 19:01:17
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

Stort grattis till awarden, den har du förtjänat. :)

Ha det gott.

2009-12-01 @ 00:47:06
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback