Celebert söndagsbesök! :-)


Vi åt frukost tillsammans med en ekorre idag, minsann - det var inte igår!!

Maken och jag satt i köket och mumsade på våra mackor, och ekorren satt (efter att ha konstaterat att småfåglarna hade tömt fröautomaten...) i avenboken utanför köksfönstret. Och där tuggade den förtjust i sej nånting... Avenboksfrön - eller heter det ollon, kanske!? Gott verkade det vara iallafall! :-)

Det var förresten maken som höll i kameran när dessa foton togs! Är det nu farsdag och allting, så ska han så klart åtminstone få lite mer än bara peta på den! ;-)

Ha en fin dag allihopa! :-)

/AnnaKK







Kommentarer
Postat av: anki

jag har inte sett till någon ekorre här ännu, jag har lagt ut jordnötter och hasselnötter i mataren,samt svart solrosfrön som ekorrar tydligen ska gilla... :-)



här är det grått och mörkt som vanligt, energin är borta på en så man orkar ingenting......



ha en skön farsdag och låter gott med middag borta :)

2009-11-08 @ 11:07:41
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: mimmi

Nä men va ROLIGT att få se dom igen :) jag har verkligen saknat dom:)

Tur att det fanns något annat den kunde äta . så den satt kvar så det blev några bilder på dom :)

Härligt att se dom igen :)

kram

2009-11-08 @ 11:14:37
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: Yvonne

Ekorrar är så himla söta...men det var längesen jag såg en "live" så tur att du hade bild på den ;) Min oäkta man har ingen lust att peta på kameror öht...Jag får tvinga honom att fota mig ibland..så kan det vara...:)

2009-11-08 @ 13:40:21
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback