Tack alla goa...

...för era kommentarer!!!

Det är alltid lika roligt att logga in här och läsa vad ni har skrivit! :-)

Idag har jag dessvärre inte hunnit hälsa på tillbaka i era bloggar, och lämna kommentarer hos er - men jag gör det så fort jag bara hinner! Förhoppningsvis redan i morgon förmiddag! :-)



Uj, vad vi rännde i affärer i förmiddags och en bra bit efter middag också, dottern och jag! Hon först - och jag efter... Som nån annan packåsna, bärandes på plånboken och alla klädkassarna! ;-)

På det stora hela var det en lyckad shoppingrunda, och dottern fick tag i allt hon önskade sej. Själv hann jag inte kolla efter så mycket, men det var rätt nära att jag trillade dit på ett par svarta stövletter med inte allt för höga men ganska spetsiga klackar... Lyckades dock behärska mej - eller kanske snarare intala mej själv, att det är helt fel skodon nu inför sommarhalvåret, när jag snarare ska flänga omkring i skog och mark (och på fotbollsplaner!) än klappra runt på stadsgator och torg... <:-) Men de var himla fina, och inte så farligt dyra, så jag ångar nästan att jag inte köpte dem ändå... Men, men!



Redade undan städningen efter dagens matcher nu ikväll, så jag kan få sovmorgon i morgonbitti. Känner att jag behöver det efter den sena gårdagen + allt flängande idag... Uppenbarligen är man inte 20 längre... <:-)

Så därför blir det go´natt alldeles snart!!!

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: Kerstin

Dessvärre börjar åldern ta ut sin rätt. ;) Det känns när man är ute på olika äventyr. Jag och maken har varit ute på en fotorunda idag och det känns i benen när man varit ute och trampat i gamla skoterspår som blivit porösa. Helt plötsligt rasar ett ben igenom och så sitter man lite fast. :)

Ha en riktigt fin kväll.

2009-03-21 @ 21:40:01
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Glömde säga att du har tagit grymt fina bilder. :)

2009-03-21 @ 21:41:08
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: mimmi

Ja åldern visar sig när man är ute och gör saker som man kunde utan problem för så där 20 år sedan :)

Lite jobbigt när inte kroppen förstår att om man känner sig som en 25..30 åring .så skall den bete sig som en sån också ..men det gör den ju inte:)

2009-03-21 @ 22:34:15
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: purplerain

Själv har jag överaskat dottern med 10 påsar mat. Man vill ju vara mammig mamma ibland.

2009-03-22 @ 00:19:03
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Ragnvi

Morning! Hi, hi! Jag har ju vallat sambon i affärer i två dagar nu...nu ska det dröja tills nästa gång!

Kikade in på Tallbacken; så fint där var!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-22 @ 07:19:06
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: anki

god middag,,, du är nog på fotbollsplanen och jobbar för fullt nu :-) Ja man brukar oftast ångra sej när man kommer hem och inte har köpt det man var sugen på och som det dessutom var bra pris på.. :-)



nej, jag har inte testat med stativ än, tog ett bords stativ men eftersom vi har så mycket snö så gick det inte att ta stöd från backen.. :-) får nog skicka efter mitt enbensstativ som jag hittade förut..men snabbknäppen så man lätt kan ändra höjd.



sugen på mellanringar nu, det ger större förstoring, men det kommer det med.. man får sprida ut inköpen lite, skämtade med mamma igår att hon kan sponsra mej med det och hon nappade.. :-) så vi får väl se om nappandet håller i sej...



jo så fort man svajjar lite så tappar man skärpan och det är mm som gör det,, man kan backa och ta en bit ifrån för att få skärpa på större yta men det är svårt .. hemskt svårt... men träning ger färdighet..



måste vara ett gissel med glasögon,, jag har inga, än :-) som tur är.. men finns det inte någon ögonmussla som är bättre om man har brillor? kikare har nått special.. kolla upp det,, men då kostar väl en sån multum antar jag.. :-(



ha en skön jobbar dag... ohc att ni har bra väder..



2009-03-22 @ 10:37:15
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: elena cn

Du, jag ser de där stövletterna framför mig och de hade varit perfekta för dig nästa gång du ska på restaurang eller andra festligheter. De finns säkert kvar...



Gevalia Colombia gillar jag:)

2009-03-22 @ 22:49:16
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback