Idag är det...



Gårdagkvällen vigdes ju åt ett restaurang-besök tillsammans med goda vänner. Till en början lät det som att vi skulle på pizzeria - eller möjligen kinarestaurang. Men det blev ändrade planer!

Vännerna föreslog att vi istället skulle åka till det mest exklusiva som finns här i trakten, nämligen Möckelnsnäs Herrgård. Och innan vi riktigt hann tänka oss för hade vi anammat detta! ;-)

Herre gud, slog det oss sen... Har vi KLÄDER som vi kan visa oss i på det stället??? 8-D

Men det hade vi... Och det blev en jättetrevlig kväll med fantastiskt fin mat. Jag och maken hade aldrig varit på detta ställe tidigare, men det gav mersmak så vi siktar nog in oss på fler besök där i framtiden. :-)

I eftermiddag är det återigen dags att åka och titta på när dottern spelar träningsmatch. Men till skillnad mot förra söndagen så är det ett riktigt fint väder, och slipper man bara frysa (eller bli genomvåt av regn eller snöblask) så är det hur trevligt som helst att gå på fotboll även vid denna tid på året!

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: anki

låter som en trevlig kväll.. och herrgårds besök, inte ofta man gör sånt inte.. :-) kan vara lite trevligare och mysigare än pizzera och kina restaurang besök. :-)



här var det -17 grader i natt.. just nu -5 men grå kallt som sjutton.. hur jag fick till det där nu då



ha en skön match söndag

2009-03-01 @ 14:08:22
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Ninna

Jag tittar på bilden på gården och ser att ni ätit i väldigt fin miljö. Då smakar maten ännu bättre.



LIte kyligt för fotboll, men spelarna håller sig i alla fall varma så länge de är i rörelse.

2009-03-01 @ 14:30:29
URL: http://persiljeland.blogg.se/
Postat av: Bella

Den där Herrgården ser ju helt underbar ut! Vad åt ni????



Hoppas fotbollsmatchen var ok...och att kiosken var öppen!!!!



KRAM!!!!

2009-03-01 @ 16:52:55
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: elena cn

Vad kul med "finrestaurang"!!

Idag hade vi strålande solsken och jag hoppas att ni också fick smaka på det fina vädret på fotbollsplanen:)

2009-03-01 @ 21:52:28
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Jen

Det låter som om du haft en trevlig kväll då! :)

Restaurangmiddag är aldrig fel,

men fotboll är dock något jag sällan eller aldrig går på. tråkigt...-host-

Hade jag däremot haft en dotter som ville att jag skulle titta, så är det självklart att jag skulle masa mig iväg. :)

2009-03-02 @ 06:19:44
URL: http://pansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback