Go´morron!

Sveriges seger över Serbien i gårdagkvällens U21-fotbollsmatch satt fint! Har sovit gott på den - nästan för gott...! Hm... Tur man har flextid på jobbet, för idag lär jag inte vara där förrän tidigast vid nio, tror jag... <:-)

Och när det arbetet är avklarat väntar lite målning här hemma. Det sista i taket på dotterns rum ska stykas, och när det blir en regnig dag igen härnäst så vet i sjutton om jag inte använder färgskvätten som lär bli över till taket på toaletten!? Det är lagom stort (eller litet, snarare) för att jag ska palla med att måla det själv. :-) Ska ge mej på hallen nångång i sommar också, men den får vänta tills maken har semester och kan hjälpa till... Där är det inte bara taket som ska målas, utan även panelen på väggarna. Dessutom har jag inte bestämt än vilken färg det ska vara på den sistnämnda...
 
Fullt så färgstarkt som på den lilla söta bilden här nedan blir det iallafall inte! :-)



Detta är en gullig award som jag har fått från Gärdsmygen.  :-) TACK så hjärtligt mycket, goa Du!!! Kika gärna in på bloggarna jag delar den med också, för de är verkligen godis för oss som uppskattar bra foto!

/AnnaKK




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback