Den där hunden... :-)

Jag glömde ju att sätta på kommentar-granskningen, så det blev ju inte mycket till gissningstävlan av det där!

Men det gjorde nog inte så mycket!? :-)

Mycket hundar ser förresten ut så här:



Och hunden i "bildgåtan" var definitivt slipad! :-)

WTFDC var allra mest rätt på det med denna kommentar:

Det måste vara en inslipad vovve i sidan av en ...bil?

Grattis - det vann du den STORA äran på! :-D

Närmare bestämt är hunden inslipad i sonens projektbil som ska bli en a-traktor, och i original ser den ut så här:



Jag är barnsligt förtjust i former och mönster som "bara dyker upp"...! :-)

I morgon kan det hända att jag inte dyker upp så mycket här - ska till min far som bor på en annan ort si så där 6 mil bort. Där är det ett trädgårdsprojekt på gång som tarvar både traktor, vinsch och ett antal motorsågar. Själv nöjer jag mej nog med att titta på, och kanske fotografera lite grann. (Det kan ju tänkas att försäkringsbolaget i efterhand betalar bra för bilder som kan bringa ordning i vad som egentligen hände... Host!?).

Natti!!! :-)

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: elena cn

Det räcker med att jag vet att jag gissade rätt:)

He det så trevligt imorgon...jag själv ska servera kaffe och tårta till alla födelsedagsgäster som kommer:)

2009-02-27 @ 22:44:46
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Nej men jippie!!!!!! NU är jag lycklig igen :) :) :) TJOHO!!!!!! :)



Den var aptuff!

2009-02-27 @ 23:07:32
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Inger Maryissa

Kul med gissningstävlingar !

Fortsätt gärna med det...

Ha en bra dag imorgon.

Kram

2009-02-28 @ 20:47:47
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback