Torsdags-Kalle...




Jaha...?

För den där tiokronors cheezeburgaren jag köpte på Mc Donald´s i middags, gav då definitivt inte någon sådan känsla... Ska tänka mej bättre för nästa gång det blir aktuellt med ute-lunch!! >:-)

Och inte var det så hävert med ute-livet heller i Växjö, faktiskt... Blev förstås några vändor ut och in i butikerna, men jag köpte inte så mycket. En julklapp till är iallafall fixad! Men nu är jag närmare än nånsin att ge upp det här med julklappar, och övergå till att ge bort pengakuvert istället...! Hm... :-/ Känns ju så trist bara att göra det, men jag kan verkligen inte komma på några bra julklappar att köpa...

Nåja... Det är ju hela två veckor kvar till julafton, så! <:-)

/AnnaKK




PS! Tusen TACK till er som har röstat på mej och änderna!!! :-) Vad goa ni är!!! DS!







Kommentarer
Postat av: Ingrid

En jul hade jag en hund som tjuvade säkert tre kg köttbullar.. hon var ganska billig kan jag säga. Tänk dig stått där o stekt i flera timmar o sen lagt dig o vila i 10 min... Jag var INTE glad

2009-12-10 @ 18:10:49
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: anki

:-) ja hamburager på snabbmats ställen förutom sibylla smakar isch...



dottern brukar inte gå på krogen mitt i veckan men just i går gjorde hon och kompisarna det (den har öppet onsdag, fredag och lördag) men hon blev dålig, troligen en allergisk reaktion så jag fick hämta henne, hon skulle annars ha sovit hos en kompis.

jag uppdaterade inlägget för det lät nog som hon är en riktig festprisse,,, vilket är helt fel, tvärtom är det faktiskt. :-)



ha det skönt

2009-12-10 @ 18:39:08
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: mimmi

Självklart röstade jag på dina ändar :) de var ju ljuvliga ;)

nja en hamburgare ..den ger ingen lång mättnad :) och hela två veckor kvar som man har att handla julklappar för .. hm .. hur skall man hinna med det .. för jag hinner ju bara blinka så har det gått två veckor ..tycker jag .. så det är nog hög tid för mig att börja .. jag har inte köpt en enda julklapp än .. börjar känna lite stress nu :)

Vi har i alla fall haft lite sol idag ..men jag har njutit av den inomhus då jag inte kan gå ut än ..men den var i alla fall fin att titta på genom mitt fönster ;)

ha en fin kväll :)

2009-12-10 @ 19:02:22
URL: http://mimmisfotosida.nu/
Postat av: Yvonne

Jag åt två clementiner, en kopp kaffe och en halv kexchoklad till lunch!! Haha! Mina pysselperioder går i vågor...ibland jättemycket, ibland ingenting. Har idag inköpt första julklappen! På Barnfonden, det blev leksaker till en förskola i Namibia...för den som ska få denna julklapp har så mycket saker redan.. Köper inte nåt bara för att... ;)

2009-12-10 @ 20:36:39
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Ja det där verkar bekant. Jag har fortfarande en klappar att inhandla men det går trögt. Hoppas att det blir möjlighet att få det klart i början av nästa vecka. Att tänka på att ta sig ut i helgen får man bara panik av. Det är ju galet mycket folk ute redan.

Ha en fin fredag.

2009-12-11 @ 01:14:07
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Anki N

MOrning..vet du jag brukar vara den där som dan före dan är sist med att handla de sista julklapparna - om du vill kan jag överlämna den platsen till dig i år o ta mitt sista några dagar före....kan kännas lite skönt o annorlunda..ler

Inget regn i Växjö, nu tror jag allt du skojar med mig. Haha. Mac Donalds, men varför gick du inte till Bröderna Bloms Plåt.....mumss...mumss..

Kramiz o ha en underbar fredag

Anki N

2009-12-11 @ 08:28:40
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback