Oj...!?

Klockan är ett, och halva dagen har gått utan att jag ens har varit inne på bloggen... Håller jag på att göra mej av med ett beroende, eller!? ;-)

Nä... Jag gör av med pengar istället, kan jag berätta.

Har nämligen varit i på Outlet under förmiddagen. Det är utförsäljning i var och varann butik och fabrik den här helgen, och himmel vad mycket folk och bilar och släpvagnar det var överallt!

Ett årligen återkommande jippo som är betydligt roligare (och med bättre väder!) än till exempel en julskyltning! :-D

Men tusan vad mycket pengar det går åt när man faller för frestelsen att köpa en massa krafs som man egentligen inte behöver...!



Nåja... Krasst sett så jobbade jag tidigare i morse ihop till ungefär samma summa, som jag sedan satte sprätt på... Och det är väl så man ska göra för att hålla finanskrisen stången!? ;-)

/AnnaKK, som fyndad t-shirt, halsband, blomkrukor, ljusslinga och parfym...





Kommentarer
Postat av: Lizaloop

men man måste ju få unna sig lite shopping.....ibland, nog för att det brukar tendera lite väl mycket...men va fasiken..minst pengar på banken när man dör vinner eller hur är det ordspråket säger :)



Ha en bra dag!

2009-04-18 @ 13:11:13
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lallis

Det är allt bra härligt när man kan fynda så:) Ha en bra lördag.

KRam Lallis

2009-04-18 @ 16:50:27
URL: http://knasigamamman.blogspot.com
Postat av: mimmi

Man måste få unna sig något själv ibland och det du hade köpt var ju inget speciellt farligt:)

Skillnad om du hade kommit hem med en 56tums tv eller något sånt:)

Själv har man varit i farten hela dagen idag med .. idag var det den ena av mina döttrar och barnbarn som jag åkte till Mariebergs skogen med . så där hade vi en var sin kamera som gick varm och en pojk som sprang runt och hade jätte roligt:)

kram

2009-04-18 @ 17:34:15
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: anki

ja det blir lite dåligt med bloggandet fina dagar :-) man får ta det som en kvälls avslappning och göra det som göras ska på dagarna.. :-)



har skrapat på altanen ett tag idag, känns.. jag får mjölksyra på 2 sekunder + att man är lite vek så där.. men det är kul att hålla på och dona, skönt när man är klar och ser resultatet.. :-)



ha det skönt

2009-04-18 @ 18:32:27
URL: http://www.engstromsfoto.se
Postat av: Jen

Ha ha! Vad härligt att få sätta sprätt på lite pengar. :D

Det var ett allt för bra tag sen sist i detta hem.. :/

Men imorn ska jag faktiskt försöka hitta lite vår/sommar kläder för ett par gamla presentkort som bara ligger och skräpar. :)



Feministiska värderingar är inget för mig heller.

jag har fruktansvärt svårt att koppla samman allt de säger till jämnställdhet.

Självklart ska man hjälpas åt på alla sätt i ett hem.

Som du sa, när han jobbar eller numera pluggar och jag är ledig, så får jag sköta det mesta.

Om inte så har vi vissa saker som en av oss alltid gör.

Han: lagar mat, handlar

Jag: städar, betalar räkningar, pysslar om djuren

Resten fördelas lika...oftast. -host-

:P

2009-04-18 @ 21:35:55
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härligt med lite vår-shopping!

Och du hade ju koll på det där med finanskriser och sånt, så det var nog ingen fara...Haha!



Bloggberoende???? VAD är det???



Vår dator står i vårt sk sovrum, och det är perfekt!

Jag hinner trycka igång datorn på morgonen innan jag pinkar och sätter på kaffet....((-:



Tssss....beroende, va?



Kram på dej och ha en go söndag också! //Jenny(-:

2009-04-18 @ 22:32:35
URL: http://telasejaka.blogspot.com/
Postat av: Maria Berg

Min dotter har badat - dock i insjö men det var lika kallt. Man ser inte att det är vatten på bilden.



Kul att fynda är det inte är så himla dyrt.

Klart du efter all blomjord skall ha 25 kg frö till kottarna!

/MB



2009-04-19 @ 08:45:09
URL: http://alltkangronska.blogspot.com/
Postat av: annette

Precis så vill Anders Borg att vi skall göra nu, vi skall konsumera mera, så Du har gjort en välgärning idag;) Och så är det roligt oxo!!

annette

2009-04-19 @ 10:21:20
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: elena cn

Vet du! Jag tror att jag har nästan lyckats bryta mitt bloggberoende. Inga inlägg eller kommentarer på flera dagar. Bloggandet har slukat mer och mer tid samtidigt som det har varit fullt med kvällsaktiviteter...

Jag fick prova mellanringen/närbildslinsen av min kompis men jag blev besviken. Den passade mitt kamerahus men inte mitt objektiv. Det verkar som om ringen inte passar de objektiv som kommer i s.k. kamerapaket som mitt. De ska väl användas till lite dyrare objektiv...så tyvärr får du ingen recenssion av mig.



Men du verkar ha haft en lyckad shopping runda igår:)

2009-04-19 @ 17:10:30
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback