Lördag morgon...

Ska strax ila iväg till dagens arbetspass - ska blir riktigt SKÖNT att svepa omkring med kvasten och golvmoppen en stund...! Efter gårdagkvällens frossande i smörgåstårta och godis och vanlig tårta, och allt vad det nu mer var på födelsedagsbordet, behöver jag defintivt RÖRA på mej en stund!!! Phu... <:-)

Men GOTT var det!!! Och ett roligt kalas! :-)~

Desto tråkigare med dagens väder... Regn, regn, regn... Illa med tanke på att idrottsföreningen idag håller en loppmarknad! :-( Dåligt väder skrämmer ju alltid bort en del kunder helt och hållet, och köplusten hos dem som ändå kommer brukar inte vara riktigt den samma i strilande regn som i strålande sol... Hoppas iallafall att de som ska stå i stånden lyckas kränga tillräckligt mycket bråte för att få ihop till min lön åtminstone!?! ;-)


Annars kanske jag får börja fundera på att engagera mej i en något mer pengastinn sport istället...? ;-)

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Evelyn, i hemmet

Vad är det där? :O

2008-09-06 @ 12:11:35
URL: http://ihemmet.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Åh, jag borde förstås ha presenterat "golfbollen" lite närmare! :-) Det är en svamp! Troligtvis en ung röksvamp - fast det är jag inte helt hundra på!?

2008-09-06 @ 12:23:21
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Men oj vilken så häftig bild !

Du är så otroligt duktig på att fota och alla mysiga och roliga texter du skriver.

Här strilar också regnet ner och det är en sådan där mulen och trist dag, men vem vet kanske solen skiner imorgon igen.

Ha en bra dag och helg trots regnet.

Kram

2008-09-06 @ 13:54:52
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback