Jag har äntligen kommit igång! :-)

Har ju lovat och lovat att jag ska hitta på något alternativ till de utmärkelser och nomineringar som jag och bloggen har fått... :-) Idag har jag börjat!

Och så här långt ser det (vad det nu ska bli!? Jag vet knappt själv än! ;-D) ut så här:



Ni anar kanske att det här inte blir något "pris" som mottagaren ska skicka vidare...?

Nä, för det jag kommer att göra blir helt personligt, och bara för en blogg (och bloggare!) i taget. :-) 

Nu ska jag fundera lite till... :-)

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Elena CN

Det låter jätte bra.

Är man nybliven bloggare så har man kanske inte så stort kontaktnät ännu och DÅ kan det bli svårt att skicka vidare. Och får man flera utmärkelser blir det kanske konstigt att skicka vidare till samma IGEN!

Men du är värd många utmärkelser!! Flitig på att göra inlägg, att kommentera, snygga foton och så klart humorn! (Jag tror jag skrev det i ett tidigare inlägg men jag TYCKER verkligen det!!)



Trevlig kväll!

2008-09-15 @ 17:23:10
URL: http://elenassida.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Gillar också din blogg, du har humor, värme, snygga foton och du uppdaterar ofta :D



Är det okej att jag lägger till dig bland bloggvänner?

Ha´de gott & trevlig kväll!

2008-09-15 @ 18:55:51
URL: http://kimaneros.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback