Inte för att det här är...

...någon inredningsblogg - men iallafall! :-)

Med husägandet följer ju rent automatiskt en massa pyssel och fix, och ibland får man till och med för sej att RENOVERA...

Våra renoveringsprojekt brukar i och för sej åka upp på hatthyllan innan vi ens hunnit påbörja dem - och det är säkert bäst så!? Åtminstone billigast!? ;-)

Så därför har jag inget tjusigt hem att exponera här i bloggen...

Men ett par bilder på vår traumatiska hall tänker jag faktiskt dela med mej av... :-)


Så nu har jag plötsligt löst ett av problemen kring min nya höst-/vinterjacka, som jag snart måste inhandla! Den ska INTE vara svart!!! :-)

/AnnaKK

PS! Jag lyckades blidka vädergudarna!? Det HAR faktiskt varit riktigt FINT väder här idag! :-) Lite blåsigt bara... DS!



Kommentarer
Postat av: lena

Våran hall är oxå så!Man upptäcker att det står just bara svarta skor där. Nä ska nog rusa och köpa lite färgglada skor, ha en fin kväll kram lena.

2008-09-04 @ 19:05:25
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Ja där sa du ett sanningens "ord" de flesta ytterkläder man har är svarta, får nog fundera över en annan färg jag med....!

2008-09-04 @ 19:51:40
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vi har ungefär samma färg på kläderna i både din och min familj. ;)

En och annan röd jacka har vi hos oss förresten...

Plus att jag har en grön vinterjacka kom jag just på. Den kör jag minsann i år också. =) Favorit i repris så att säga.

2008-09-04 @ 20:09:09
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: anki

Härliga bilder i alla inläggen, har läst alla men skriver en samlad kommentar :-)

ang. hallar och kläder, lika här, inget tjusigt hem att visa upp och vem sjutton vill bo i en utställnigslokal? Ska synas att man lever där man bor!



vad har ni köpt för ny dator? en bärbar eller? blev lite nyfiken...



appropå porträtt.. lika här, är inte alls duktig på det och nä, jag tränar vidare på insekter och svampar :-)



har blåst här idag, men nu ikväll kom det lite regn faktiskt,, himlen ser inte lovande ut inför morgon dagen...... :-) blir nog inget fotande då heller för jag ska skjutsa dottern till hårfrissan då.. :-)

ha en skön kväll

2008-09-04 @ 20:10:57
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: paula

Hihi vi har en färg glad hall. Sambon har en ill gul jacka, Felicia har röda, rosa & oranga jackor (fleece jackor) Även jag har röda, blåa och gula jackor. Men ibland önskar man att jackan vore grå eller svart... Hoppas din dag varit bra med många bra porträtt. Skratta gott åt dina bilder...

2008-09-04 @ 20:38:27
URL: http://www.lill-paula.blogspot.com
Postat av: Monkan

Testa med lite glitterspray kanske? ;-)



Hmmm, intressant fotföring på den som klivit ur tofflorna :-)



Hu, jag såg din bild på svampinjonen... Jag tror som du att det är en elaking. Jag kommer aldrig att våga plocka svamp efter senaste tidens nyheter.



Ähum, med tanke på vad du skrev i ditt inlägg om fredagsfärg så använder jag min Pyssla-blogg som avsändare den här gången, du ska nog inte se mitt inlägg i Fotobunten, det var för lågt... (Inte en silverfärgad bil utan det andra).

2008-09-05 @ 23:22:03
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback