Här fick man inte heller något smajl...

Det var mer väs och fräs! ;-)

Rackarn gjorde utfall mot objektivet också - men jag erkänner att jag var ganska närgången... Som en äkta paparazzi!!!

Fast jag anser förstås att jag bara har gjort den en tjänst... :-) Nu kommer den ju att få "evigt liv" här på internet, och vem vet... Kanske blir den kändis på nåt vis också!? He...


Dagens sötaste tunga, eller hur!? :-) (Och nu vet jag att minst hälften av besökarna här vrålar NÄÄÄJJJJ!!! ;-D Tänk då på att detta bara är en alldeles ofarlig liten snok... :-) Ingen huggorm!).



/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: josephzohn

Fy fan är det nåt jag har svårt för så är det ...

Bort, bort, bort.

Mindre snooker :) och mer bandy åt folket!!

2008-09-05 @ 07:41:54
URL: http://josephzohn.blogspot.com
Postat av: anki

Härlig bild! Jösses vad vackra dom är snokarna, tog bild på en i fjol sommmar och den var en meter lång. Ormar växer hela livet, ju större orm desto äldre är den :-). Häftigt att du fick med tungan också.

Alla grod- och kräldjur i Sverige är fridlysta, vilket är bra för nu har huggormen börjat komma tillbaka, åtminstone här, fast jag har inte sett någon i år.



jo men visst är det bra med surfzoner, telia har nu fria surzoner lite överallt som man kan koppla upp sej på, främst i städer men även en del rastplatser. Har man Telia bredband hemma så är det gratis att koppla upp sej på dom, bara att regga sej på deras sida så får man inloggnings uppgifter.

Men det finns vissa faror med det också om man inte är uppmärksam, de i närheten kan hacka sej in i datorn. så bankärenden eller handla med sitt visakort på nätet etc är inte att rekommendera på såna platser... :-)



hoppas du får en skön fotodag...

2008-09-05 @ 07:53:21
URL: http://www.coffeebreak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback