En utmärkelse... :-)

Började dagens bloggande med att upptäcka att jag har fått denna fina:



Tusen hjärtliga och varma TACK, Elena!!! :-) Kika gärna lite i hennes fina blogg, som bland annat innehåller en massa vackert och supersnyggt pyssel - ja, det är kort sagt en mycket inspirerande blogg hon har!!! :-)

Eftersom jag alltid får sån kraftig beslutsångest när jag i min tur ska ge utmärkelser vidare, så skjuter jag upp detta till en annan dag... <:-)

Nu närmast ska jag nämligen bekymra mej över trekantiga saker till veckans omgång av  Fototriss - det låter inte helt enkelt, eller!? (Vilket det väl krasst sett inte ska vara heller - det ÄR ju en UTMANING!!! ;-D).

/AnnaKK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback