Ny kategori! :-)

Kul med lite positiv respons på gårdagens hästfoton! :-) Som denna kommentar, t ex:

M a l i n B.
om Jag blev lite inspirerad av...:

Jag ser fram emot hästtemat! =)


------------

Ja, men... Självklart att det ska bli häst-tema!!! :-D Eller TEMA - Häst, som min (alldeles just nu) nyinstiftade kategori heter!

Tänkte att temat kan pågå den här veckan, och att det ska innebära ett eller annat inlägg per dag med tonvikt på häst/hästar... Ofta är det ju ni läsare som "gör" den här bloggen, så det är (precis som vanligt!!!) fritt fram att komma med in-put! :-)



/AnnaKK, som gick på ridskola mellan 8 och 12 års ålder... Och senast satt på en häst år nittonhundranittio-nånting...!






 


Kommentarer
Postat av: lena

Godmorgon!

Härlig bild, påminner mig om min äldsta dotter som red jämt:)Själv så har jag inte varit nån rid fantast ,blev biten av ett gotlandsruss när jag var liten och var hos släkten på ön.Men dom är vackra att titta på:)

Ha det fint, kram lena.

2008-10-20 @ 07:58:51
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Malin B

VEM, jag undrar - vem som inte kan ta fina foton på svarta djur?

Pampig häst! =)

Jag som bara suttit på en häst mindre antal gånger än du har fingrar på ena handen och förstås aldrig ridit på ridskola...

Men jag klappar gärna hästarna och talar om för dem hur fina de är.

Sedan är jag ju skitbra på att mocka, har jag hört. ;)

2008-10-20 @ 11:09:27
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Sa du att det är svårt att ta bilder på svarta hästar? Här har du lyckats riktigt bra med det!! =)

2008-10-20 @ 21:43:46
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback