Go´morron!

Spindeln som vävde detta nät...



...lyckades visst bara fånga ett litet löv... <:-)

Maken är förresten ute på nya jaktäventyr idag, och den här gången är det inte älg som är målet utan vildsvin! Återstår att se hur det går...

Satt här nyss och funderade på vad jag ska göra idag, och det tror jag löste sej i samband med att jag för en minut sen  kollade in vad som är temat för Fototriss den här gången. Jag ska så klart ut och jaga jag också! Skyltar!!! :-D

Och det var ju precis vad jag hade på kornet inför Tisdagstema innan i veckan, fast... Nja!? Inte dom (privata...) skyltarna till detta, tror jag... Finns säkert bättre nån annan stans!? :-)

Nu drar jag!!!

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: lena

Låter ju kul med Fototriss,

Försökte spana efter spindeln, men jag gav upp hehe:)Vildsvin verkar farlig:)

SV:Här känns det nästan som det jämnt är tårt race:)



Lycka till med ditt fotande, kram lena.

2008-10-19 @ 09:17:29
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kul det du skrev hos mig om en Terapi-kategori / sida hos dig för de som har spindelfobi :-D



Fint foto du har här som vanligt, du fotar så bra.

Ha en fin fortsatt dag.

Kram

2008-10-19 @ 16:03:35
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: anki

Vildsvin? Jösses.. har hört dom är elak och väldigt svåra att skjuta? Har även hört att dom är på fram marsch uppåt här i Hälsingland snart.. vill jag INTE ha här i skogarna, jag vill kunna släppa hundarna.

Borde gå att få bort såna där ur skogarna i sverige för vad jag förstått så är dom i stort antal där nere...

2008-10-19 @ 20:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback