Måndag!


Idag är det inga minusgrader och därför heller ingen frost - så detta foto är från i lördags... :-)


Och nu är höstlovet slut och ungarna ska tillbaka till skolan igen.

Själv ska jag jobba en stund i förmiddag, och i övrigt får vädret bestämma. Det är väldigt grått och mulet just nu, så det lockar inte så värst att vara utomhus... Å andra sidan var det länge sen jag städade ordentligt här inne, så! <:-)

Funderar förresten på att fixa till en liten fotostudio i ett hörn av ett rum som ändå bara används som "förråd"... Kanske får det bli veckans projekt!?

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: anki

Snygg bild, frost är vackert. Jo, Sverige är ibland för stort vissa gånger, och nu när vi har lika kamera så hade det varit extra kul att krypa ihop i gräset till sommarn och fotat insekter men som du skrev, vi får ge tips och trix via bloggen.

Jo jag kör ju bara på manuellt med kameran och man får ställa ner slutaren några hack så det inte blir överexponerat och det var lika med kompakten. Jag har även ställt in en egen Bildstil för bättre skärpa etc. Det jag saknar från kompakten är att man kunde se direkt om bilden blir för mörk eller för ljus, nu får man hålla koll på mätar grejen i stället. :-) men jag älskar kameran mer och mer och idag ska här testas med nya objektivet. :-)

fotostudio låter kul, ska bli intressant att se några bilder från den så småningom. :-)

ha en skön dag

2008-11-03 @ 09:29:07
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: Fru Pusselbit

vilket underbart frostfoto!! =) Kram

2008-11-03 @ 15:38:23
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback