En utmärkelse från...

...superhärliga Whatthefuckdotcom! TACK!!! :-) <3



Hjälp henne att hjälpa Bella (som också är en av mina goa bloggvänner!) att vinna en tävling!!!

Går det vägen (Bella behöver vinna eller bli tvåa i en röstning) får nämligen alla snart se hur Whatthefuckdotcom ser ut - för hon har lovat att lägga ut ett foto på sej själv i bloggen då! :-D

Klicka här för mer info om hur du gör för att lägga en röst på Bella! Eller förresten... Lägg inte bara en röst - lägg flera!!!

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: whatthefuckdotcom

Ghahahaha vad jag ångrar att jag lovat det!!!!

2008-11-27 @ 08:50:26
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Bella

Ha ha ha- Tack så mycket! Systern börjar bli orolig nu eftersom jag leder!!!! Bara hon inte börjar att rösta på andra för att slippa undan..hmm...!



Kramkram!!!!

2008-11-27 @ 09:17:31
URL: http://bellasweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback