Undrar just hur det här kommer att bli...?

Har nu haft ett litet samtal med And-gelica, som jag har träffat och fotograferat några gånger på stranden i Älmhult. Hon har frågat om hon får blogga hos mej - jag tror hon sa att hennes egen blogg har blivit avstängd!? (Eller om det möjligen var hennes internetabonnemang som hade blivit det...?).

Ja, eftersom hon alltid har varit bussig och ställt upp när jag har velat fotografera, så är det klart att jag känner att jag ska vara bussig tillbaka nu. :-)

Det här är tydligen loggan som hon använde i sin blogg...

image113

Eftersom jag inte har någon egen logga så får jag hemskt gärna låna And-gelicas i fortsättningen...

Men det här är ju trots allt MIN blogg, och jag vill helst bestämma själv hur min eventuella logga ska se ut...

Och faktiskt känner jag en viss oro över hur innehållet här i bloggen katastrofalt kan förändras nu när And-gelica ska vara med på ett hörn också...!?

Hon ska komma hit med sitt material på USB om en stund...

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: Kristina Andersson

And-gelica har verkligen stil! =)

2008-05-22 @ 15:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback