Det där med det tekniska...

image41

Tja! Fotosoppa är kanske det rätta ordet faktiskt!? Jag är defintivt den som "tager vad jag haver". :-)

Photoshop "haver" jag till exempel inte - jag redigerar och trixar/fixar med mina bilder i ett program som heter Picture It! från Microsoft. Fick det i julklapp av maken för flera år sen, och tycker att det duger bra till mej och mina behov fortfarande. Jag är ändå inget redigerings- eller manipuleringsfreak - eftersom jag inte kan det där särskilt bra, och knappast heller har tålamod nog att lära mej det ordentligt från grunden! :-)

Så bilderna får bli som de blir - och det BLIR de...!

/AnnaKK, som hellre jobbar med texter och uttryck än lager och nivåer...

PS! Ha nu en UNDERBAR dag i solen - hoppas ni är lediga från jobb och så!? (Själv redade jag undan mitt arbetspass tidigt i morse, och nu ska jag gå UT! :-) Kameran får nog hänga med...) DS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback