And-gelica tipsar!


Kommentarer
Postat av: Ansi

Din blogg har blivit en av mina favoritbloggar nu! Gillar dina bilder och speciellt bildtexterna, vill man ha något att le åt kan man alltid kika in här. :)



Wettex-trasor är det tyvärr inte på mina Gissa närbilden-bild. Ingen har gissat rätt än, va kul att det inte var så lätt, jag trodde första personen som kommenterade skulle ha rätt. Men så blir det väl när man själv vet vad det är, då verkar det ju så lätt. Få se om fler gissar och om nån lyckas se vad det är, annars får jag väl avslöja svaret, men några dagar till ger jag det allt. :)

2008-05-30 @ 09:08:50
URL: http://ansibloggar.blogspot.com
Postat av: Eva

Vad gulligt du hade gjort det! :D

2008-05-30 @ 13:10:07
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Kristina Andersson

Härliga And-gelcia!

Här hos oss har öB pluppat upp. Jag var där först i går, en vecka efter invigningen. Tror att jag har blivit gammal tant på shopparfronten, gillar att handla med lite service, snyggt inslagna paket och sådär. ;) Svensk text på förpackningen är också viktigt. =)

2008-05-30 @ 13:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback