Utan tvivel sötast i ankdammen!



Men från det ena till det andra... Idag borde ju bloggen fyllas med fotbollsrelaterade bilder, eftersom det ju är Sverige-match i EM i kväll igen. Men närmare fotboll än denna dun-boll tror jag tyvärr inte att jag kommer... Tiden till det finns inte idag! Så kan det vara ibland... <:-)

Men i morgon hoppas jag kunna visa bilder från en annan fotbollsmatch, som jag ska se i eftermiddag. :-)

Och på väg hem från den matchen hoppas jag att jag kan höra åtminstone lite av EM-matchen i bilradion... :-)

Resten av kvällen ska jag spendera på ett födelsedagskalas! :-)

Ha en härlig lördag!!!

Och än en gång: TACK så hjärtligt för alla söta, goa, härliga, inspirerande och uppmuntrande kommentarer!!! :-)

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: Annie

ÅÅH! vilken underbar sötsak :) Kanonfin bild :)

2008-06-14 @ 21:28:47
URL: http://annie90.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Gulleggull.. nu finns de där i ankedammen och lite varstans.. så underbart ljuvliga:-)

ha de fint med din kamera.. förstår du gillar fota precis som jag:-)

2008-06-15 @ 12:09:31
URL: http://caffepaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback