Pust!!!



Nä, det är väl ingen risk att man har nån Room Service - och det skulle väl inte behövas heller, om man bara PLANERADE lite bättre!?! <:-)

Man måste ju t ex inte sitta uppe till långt in på nätterna och glo på sega fotbollsmatcher - fortsättningsvis kan de väl börja direkt med förlängningarna i EM, och hoppa över de där tämligen meningslösa 90 minutrarna i början då det ändå inte händer särskilt mycket sevärt...!? (Fast jag är väldigt nöjd med att Spanien vann igår! :-)  Iker Casillas, säger jag bara! Världens BÄSTA målvakt!!!).

Och man måste inte nödvändigtvis somna om när väckarklockan ringer, bara för att man har möjlighet att flexa på jobbet... (Men nu är iallafall dagens arbetspass avklarat!).

Vad man däremot verkligen måste: sköta om sin blogg! ;-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Kristina Andersson

Casillas "äger" som de ungdomliga säger. =)

Grymt bra!!! Vilken reaktionsförmåga. oj, oj, oj

Jag som är lite "yrkesskadad" just på målvaktspositionen. ;)

2008-06-23 @ 11:08:29
Postat av: Ella

Aww, söt pippi! XD



SV: Ja, den var jättefin så ^^, Den skulle

säkert passa i grönt också. Haha, måste testa! XD



Och ja, det är skitkul att se insekter genom kamera

linsen ^^, Men jag blir skitsur när jag ser en

insekt, kollar i linsen och så är den borta! :P

Sånt är irriterande, speciellt när det är en insekt

jag verkligen tyckte var cool.

2008-06-23 @ 11:49:13
URL: http://candykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback