På gång i veckan...



Själv har jag nog lite enklare (?) utmaingar att leva upp till den här veckan, faktiskt...

Beträffande midsommarafton lär det t ex räcka med att jag handlar några grejer, så ska jag nog platsa på den fest som jag + familjen är bjuden till. :-)

Vidare så är det tisdag idag - dvs dags för ett nytt Tisdagstema. Har inte kollat än vad det är som ska avbildas den här veckan, men alldeles strax ska jag göra det!

Får väl försöka hitta på nåt kul (?) att lägga upp här i bloggen i morgon, inför Sveriges EM-match mot Ryssland...

Och så vill Josephzohn se gäss!? Ja, jag får väl traska iväg till dammarna nån dag snart igen och se om de vill posera. Man kan aldrig vara riktigt säker på det! Men ett försök är det ju värt... :-)

/AnnaKK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback