Nästan det första man möts av...

...här i bloggvärlden denna morgon är en tydlig påminnelse om vad jag EGENTLIGEN borde ägna mej åt i denna arla morgonstund...

Jag får se hur upplägget angående den aktiviteten blir! Jag gillar personligen bäst tanken på att JAG städar på mitt jobb, och MAKEN städar inför sina jobbarkompisars visit, men...

Jag är förresten jätteglad över att Spanien vann gårdagens semifinalmatch i EM! :-) Andra halvlek var alldeles lysande från Spaniens sida! Samtidigt som ryssarnas fighting spirit lös med sin frånvaro... Sken som eldröda solar gjorde alla spanjorer på läktaren! :-)

 



Ella vill ha tips på hur man lyckas med humlebilder, så jag ska se om jag kan sätta ihop något om det  - eller något om hur man INTE ska göra, kanske... Ähum! (Det är jag trots allt ännu mer insatt i... Bra bilder utgör defintivt undantaget av det som kommer ut ur min kamera - speciellt när det gäller bra bilder på humlor!).



Nu kallar plikterna! :-)

/AnnaKK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback