Kontring, Josephzohn!



Som svar på detta inlägg! :-)

Eftersom hela Ankaida-serien inte är färdig ännu har jag tillsvidare låtit bli att publicera dessa bilder på Blogspot, men om någon vill se ett par till så finns det några i "Album III" på Spaces...

Vadå hela serien inte färdig, förresten!? Jag vet inte ens vad jag har för ambition med den... Varken hur många bilder det ska vara totalt, eller vad de som ännu inte är gjorda ska handla om... :-) 

Men ändå! Vad sägs om att ha rubbet klart lagom till julafton!?! (Innan blir nog svårt, för det har en ruskig förmåga att hela tiden dyka upp en massa spontanprojekt i stället! Jag blir typ aldrig färdig med någonting som jag verkligen borde bli färdig med... Hm...).

Jaha... Det forsade vatten på kvarnen i samma ögonblick som jag skrev raden ovan...! Maken ringde och sa att här ska bjudas på eftermiddagskaffe (hans arbetskompisar) i morgon klockan 14.00!

Jag hörde tydligt den underförstådda, om än outtalade, uppmaningen att STÄDA HELA HUSET nu-nu!!!

Stön... <:-) (Hörs jag inte av mer här idag, så vet ni vad jag gör...!).

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Ella

SV: Tack, tack! XD

Jodå, kul med festival men hur det gick med dagens planer kan du läsa i mitt inlägg :P



Såg förresten att du hade en massa nytt sen sist jag kikade in. Hinner inte kolla nu men jag slänger in några kommentarer senare! XD



Ha det så bra!

2008-06-26 @ 19:09:02
URL: http://candykiller.blogg.se/
Postat av: vivan

Du vet väl hur det gick för dansken som gjorde sig rolig på ..du vet...(den ende guden) ankaida kan bli stor stoff uti hela världen...kvak kvack...kramiz

2008-06-26 @ 20:08:52
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Kristina Andersson

Du får hoppas på fint väder och duka utomhus! ;)

VAD har maken för arbetskompisar förresten om de nu inte kan ta det som ni har det?! fniss Förresten så tror jag att det alltid är ordning och reda hemma hos dig! =)

2008-06-26 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback