Här sitter man "mitt i natten" och väntar...

...på att sonen ska komma hem. Han är och fiskar!


Ringde honom för en stund sen, och eftersom det inte hade nappat ännu då så skulle han fortsätta en stund till... Så minst en timme till skulle han vara iväg! Gäsp...

Och snart är kvällens EM-matcher slut, men de har faktiskt inte intresserat mej så mycket. Laddar inför morgondagen istället! :-)

Däremot var det ju fullständigt JÄTTE-TOPPEN att "mitt" herrlag i division fem faktiskt vann sin hemmamatch i kväll!!! Vem hade trott det - mot ett av seriens absoluta topplag dessutom. Och hela 4-0 blev det! HÄRLIGT!!! (Trodde jag såg fel, eller att siffrorna hade blivit omkastade, när jag läste resultat på internet - men målskyttarnas namn stod också med, och då var det ju ingen tvekan längre!).



Go´natt!!! :-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Vilken underbar bild på draget. Ha en fin natt!

2008-06-18 @ 00:51:53
URL: http://miljonresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback