Gomorron!

Det bästa med Nationaldagen är väl att den är en ledig dag...? :-) Fast inte för mej - men jag behöver iallafall inte iväg till jobbet i svinottan idag, för det ska inte vara några matcher eller så. Och eftersom A-laget spelade borta igårkväll har jag bara tvätten att ta hand om. Så det känns lugnt och skönt! Nästan som en ledig dag!!! Och riktigt ledig kommer jag faktiskt att vara både i morgon och i övermorgon - när hände det senast!? Arbete 6-7 dagar i veckan har annars länge varit melodin för idrottsföreningens lilla "lokalvårdare och allt- i-allo". :-)



Tog det här fotot igår morse. Trots torkan fanns det lite-lite dagg på rosenbladet, men det syns nog inte så bra på bilden i det här lilla formatet. Men ser ni bladformen!? Kände mej faktiskt lite kreativ när jag upptäckte hjärtat, och komponerade bilden utifrån det... :-)

/AnnaKK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback