Dagens...

ETT:

Dagens Bedrift -  har förmodligen Demi utfört!? Visserligen är ju klockan bara strax över middagstid ännu idag, men det blir nog ändå svårslaget!? Hon har baske mej läst hela min blogg!!!

-----------------------------------------

[ D E M I ]  ([email protected]) om Ja, hur var det nu med pinsamheten - egentligen!?:
Haha! Nu har jag läst hela din blogg, och gissa om jag garvat. HAHA!
IP: 84.249.101.149

-------------------------------------------

Jamen, vad GLAD man blir över sådana kommentarer, alltså! TACK, Demi!!! :-)



TVÅ:

Dagens Humla
- Den kommer här! :-)






TRE:

Dagens Lunch
- var är den??? Borde JAG ha lagat den?? När skulle jag ha hunnit det...!? Ähum...

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: [ D E M I ]

Haha, det var ett sant nöje. Nu såg jag att det står fel mailadress där också ;) demi.blogg ska det ju vara.

2008-06-30 @ 13:33:31
URL: http://demi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback