Ytterligare ett experiment...

Även det utfört på "säkert avstånd"! ;-)

Ja, det går helt enkelt inte att vara riktigt nära när man vill fotografera flygande fjärilar - de försvinner väldigt kvickt ur sökaren/displayen ändå när de börjar fladdra omkring!

Även dessa bilder är tagna med SCN-inställningen "lövverk", men jag vet inte vilken exponeringstid kameran har valt... Men för MIN del låter de ju bättre att skylla suddigheten på lite för lång slutartid än på att jag skulle ha bommat skärpan!! :-D

Vill främst publicera de här bilderna som ännu ett bevis på att färgerna blir något extra med "lövverk"!?!




Och nu ska jag leta upp nåt gammalt, så jag kan vara med i veckans omgång av Fototriss!!!

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Dysnomia's

Och jag ska ta min son och kameror och bege mig ut på fotorunda tror jag.. :-) Måste bara se vad det blir av det här vädret. Det är väldigt nyckfullt. Så jag hinner nog se din fototriss innan jag går? ;-)

2008-07-20 @ 11:31:13
URL: http://dysnomias.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback