Utan Anmärkning, minsann!



Maken var och besiktigade vår gamla 940 igår, och det gick så bra så! :-)

Själv har jag defintivt slutat med sådant nu - kommer jag dit med en bil så är det ALLTID nåt fel på den!?! Jag fick körförbud på 940:n förra året, och till och med vår "nästan nya" S60 ansåg de sej behöva kritisera lite grann i fjol (bara för att det var jag som kom dit med den, utgår jag ifrån!?!). Fast då blev det inga nuffror i protokollet i och för sej, utan bara en liten notering i kolumnen för sådana. Och i år tror jag inte att den ska besiktigas...? (Lugnast så! ;-D).

Hå-hå-ja-ja!

Nu är iallafall 940:n till salu, oavsett vad hunden har för åsikter om det, och första spekulanten kommer och tittar på den i dag... :-)

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: anki

Snygg bild,,, förresten, har du provat att charma besiktnings killarna? kan funka, kanske med några hembakta bullar eller nått sånt,,, :-)

2008-07-09 @ 11:16:43
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: Kristina Andersson

Med en sådan charmknutte i bilen lär den bli lättsåld! ;) Fast jag anar att sötnosen inte ingår...

2008-07-10 @ 14:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback