Lördag!!!

Semestern lider snabbt mot sitt slut nu, och även om inte "allt" ska göras idag (för det inser jag ju, att så mycket som inte har blivit gjort så här långt denna semester, finns det inte en chans att hinna med det på bara en dag - eller ens om jag tar hjälp av morgondagen också) - men EN grej ska jag göra idag, iallafall... :-)


Jag ska faktiskt åka och fotografera NÅN HELT ANNAN STANS än i min trädgård!!

Och det ska bli så-å-å skönt att få ta lite semester från de här påflugna baggarna!!! ;-D

På återhörande!

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Susanne

Ojdå, blir det något annat än insekter som ska visas här nu? Fotbollsfoton kanske? Dina trädgårdsvänner kommer i alla fall att sakna kameralinsen idag. :)

2008-07-26 @ 11:26:54
URL: http://sassa.webblogg.se/foto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback