Kan inte låta bli...!

Så fort jag lägger upp en spindelbild här i bloggen skriker några rakt ut (hur nu det går till via en kommentar, men jag märker tydligt att nackhåren har rest sej på dem iallafall!), medan andra tittar på dessa bilder med tydlig skräckblandad förtjusning - och skriver att de faktiskt gillar dem och till och med tycker spindeln är rätt så söt (trots att de har spindelfobi). :-) 

Det tycker jag är så KUL!!! :-D

Så därför lägger jag in det här fotot också - trots min egen stora motvilja att vara med på bild! ;-)



Tog detta när "Ärtan" hade rymt ner på marken, alltså, och jag fick vika undan några grässtrån för få fri sikt med kameran. Här ser man ju också hur liten spindeln är (förutsatt att jag inte har fruktansvärt stora fingrar - men det tror jag inte!? ;-) Hm!?). Och SÖT!!! :-)

/AnnaKK

PS! Sen finns det ju flera besökare här på bloggen som är lika förtjusta i spindlar som vad jag är, ska tilläggas! Alla är så klart inte "livrädda" för dessa bilder - SKÖNT NOG!!! :-) DS!





Kommentarer
Postat av: Linda

Jag försöker ju ignorera de där bilderna.. *S*

Söt är den inte. Inte ens lite. En spindel kan inte vara söt?

Däremot var det ju kul att få se dig på bild! ;-)

2008-07-17 @ 15:43:51
URL: http://dysnomias.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback