Jag har inte fått nån glass idag!?



Men annars har det varit bra med det mesta! :-)

Jag, maken och dottern har varit i Växjö och förlustat oss. Strosat runt på stan (i regnet), gjort lite inköp, fikat gott, varit på en stormarknad i utkanten av stan och kikat på bland annat kameror...

Och nu har vi varit hemma ett par timmar och ätit och sovit! Blev så otroligt PROPPMÄTT av två grillade hamburgare med bröd och alla tänkbara tillbehör, och skulle bara lägga mej ner på soffan efter maten och "pusta ut" en minut eller två... Tog det trettio sekunder innan jag hade slocknat!?! Hm...!

Nåja... Nu är jag lite lätt på gång igen, men regnandet vill visst inte ge med sej så jag tvivlar på att det blir så mycket mer gjort idag... Har inte tagit ett enda foto förresten!?

Det här ovan är från i söndags när vi var vid havet. Vem pojken med glassen är vet jag inte, och han vet nog inte heller att jag tog det här fotot... Lägger ut det i bloggen eftersom det knappast är möjligt att identifiera honom - jag försöker vara ganska noga med att inte publicera bilder på folk mot deras vilja, men om jag gör det ändå (och/eller utan att fråga om lov) låter jag ytterst sällan några ansikten vara med/vara igenkänningsbara på bilderna.

/AnnaKK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback