Idag!

Saker och ting är som de är omkring mej just nu, men min blogg ska inte behöva vara en dyster plats att kika in i! :-)

Surfade in på Tisdagstema för en stund sen och kollade upp vad det är som ska avbildas under den här veckan, och det är "före/efter" som gäller. Tror jag mest har "efter"-bilder faktiskt - kommer ofta på lite för sent att det kunde vara kul att ha ett foto på "vad det nu är" så som det såg ut innan vi/jag gav oss i kast med att förändra det...

Men jag ska kolla lite i bildarkivet sen - kanske det finns nåt "före/efter" där ändå!? :-)

Följande bild hoppas jag verkligen inom snar framtid kan kallas för en "före-bild"!!!


Trafiksituationen på vår garageinfart börjar bli ganska kaotisk!!! :-D (Och då är ändå inte ungarnas cyklar och mopeder med på bilden - och inte skogsmaskinen och husvagnen heller, för den delen...).

Antingen får vi bygga en rondell, eller sälja någon av bilarna!?

Faktum är att 940:n i mitten ska besiktigas idag, och går den igenom så kommer den att vara till salu! (Sugen, någon??? :-) Den är jättefin och jättebäst! Hm...).

/AnnaKK





Kommentarer
Postat av: Linda, _inte_ sugen på 940:n! :o)

Kolla! Där är ju BMW:n! :-D

2008-07-08 @ 18:56:05
URL: http://dysnomias.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback