Humlor kan ta slut (i lagret!), men knappast flugbaggarna!?!



/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Kristina Andersson

Plockade precis bort alla vissna blommor från min vackra blomma på altanbordet som jag inte vet namnet på. (Ser ut som någon Prärieklocka.)

Vet du VAD som uppenbarade sig där?

Jo, en ÄRTA!!!

Det var som en hälsning från dig. ;)



(Det har inte gått att komma in på hotmail-sidan på hela dagen så i dag är jag helt tyst där... Var därför tvungen att gå in och "vinka" lite till dig här. =) )

2008-07-27 @ 19:31:35
Postat av: AnnaKK

Om du skulle råka titta här igen, Kristina, så kan jag tala om att det finns ett mejl där som väntar på dej!



Och vad KUL att du hittade en "Ärta"! :-D

2008-07-27 @ 19:32:58
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Lottie

Tack för dina fina ord om mina bilder! :)



Den här bilden var ju kanon! Visst är det kul med insekter! :D

2008-07-28 @ 02:56:37
URL: http://photobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback