Gomorron!!!



Jag ska be att genast få dementera bilden ovan - den stämmer faktiskt inte just nu, iallafall! :-)

Här skiner solen, och det ser riktigt lovande ut vad det gäller vädret idag. (Fast man kan ju aldrig vara för säker förstås... Det har hänt förr att vädret plötsligt har slagit om, om man så säger! Hm...).

Men igårkväll när jag gjorde bilden var det ungefär så! Kyligt, blåsigt, och om inte regn, så nästan iallafall... FRÖS på fotbollsmatchen!!

Men resultatet värmde! 2-0 till mitt lag - kunde blivit mycket mer, dessutom. Dottern var lite sur efteråt ,och tyckte att hon skulle ha gjort två mål bara under de tio minuter i slutet av matchen som hon spelade... Tja - hon var åtminstone väldigt väldigt närta att göra det! En annan gång så!!! :-)

Hade kameran med mej, och tog några bilder under första halvlek då det fortfarande tittade fram lite solstrålar - i andra halvlek var det lite för skumt för bra foton, så då la jag ner projektet...

Ni ska heja på laget i vita dräkter - det är åtminstone vad jag gör! :-)









Men kolla!?

Var det inte svarta moln på himlen som gjorde bilderna mörka? Var det bara en svartklädd tränare???

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: Kristina Andersson

KUL för tjejerna att få se riktiga "actionbilder". =)

Jag som precis har lärt mig att hejja på GRÖNA!

(Hade problem i söndags när jag skulle hejja på röd/blått.)

2008-07-01 @ 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback