Det gick snabbt...!

Linda knäckte bildgåtan direkt! IGEN!!! :-)



Här är ytterligare en bild på föremålet, men eftersom Linda beskrev det mycket bättre än vad jag skulle kunna göra så klistrar jag in hennes svar här! :-)

Linda  ([email protected]) om Bildgåta!:
Det där är en färg- (och cement-)blandare. Man sätter den helt enkelt på borrmaskinen och använder den till att röra runt i de stora färgbuttorna med för att skona sina armmuskler. Alternativt använder man den då till cementblandning. :o) På samma sätt.
IP: 82.196.115.3



Det är just cementblandning den har använts till här idag, förresten! (Och Dagens Ända sitter på min son... :-) Han blir nog jätteglad om han råkar få se denna bild... Ähum!?).

/AnnaKK

PS! Fotbollsmatchen gick si så där... Det var F15-laget som spelade, och där brukar egentligen inte min dotter vara med, men när de har svårt att få ihop tillräckligt många spelare brukar det gå att övertala henne. De förlorade med 1-2... Plågsamt varmt var det ju också att spela klockan 12 i denna tryckande hetta... Det var fullt tillräckligt varmt och svettigt att bara vara publik! <:-) DS!




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har ni gjutit? Nyfiken

Och hetta, vill du skicka den häröver? I min enfald trodde jag på sol och värme även idag. Men det är "bara" 18 grader och grått. Stoooora droppar kom på min och sonens fotorunda.

Fotorundan resulterade dessutom i en bildgåta. :-) Kommer snart upp. Ska bara... Lite Alfonskänsla sådär

2008-07-05 @ 15:32:53
URL: http://dysnomias.wordpress.com/
Postat av: Kristina Andersson

Har han bloggkoll och morsans blogg som favorit? Nyfiken

2008-07-05 @ 19:42:19
Postat av: AnnaKK

Skulle inte tro att han har Bloggkoll, och koll på min blogg har han defintivt inte! ;-) Ibland är det väl lite bra ändå att tonåringar allt som oftast är fullständigt totalt självupptagna...? <:-)

2008-07-05 @ 22:38:43
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback