Det blev en sväng till Kristianstad...

...och det regnade duktigt där också, iallafall till att börja med. ISCH!!!

Men det blev glesare och glesare mellan regndropparna, och när det var dags att åka hem så sken minsann solen! :-)

Hade ingen större framgång i klädbutikerna - drar väl samma storlek som "alla andra", så det fanns i stort sett bara pygmé och bauta kvar på rean...

Men jag har lite större fötter än genomsnittet (eller???), för skor lyckades jag faktiskt hitta i rätt storlek. :-) Så nu ska jag glassa omkring i ett par svarta Lacoste... Tssss!



Dagens mer omfattande inköp stod maken och sonen för - de var nämligen på Biltema mfl liknande ställen... Köpte grejer till både den blivande verkstaden, BMW:n och ena mopeden...

/AnnaKK




Kommentarer
Postat av: Linda

Vill oxå shoppa loss!!! Kan tom tänka mig att få shoppa loss på Biltema, bara jag får shoppa? *S*

Fast vid närmare eftertanke så vill jag nog spara de pengarna (som jag inte har) så det blir kamerashoppning i slutet av månaden istället.. Fast jag vill NU??



Vacker ros. Jag känner nästan rosendoften hit!

2008-07-11 @ 15:58:58
URL: http://dysnomias.wordpress.com/
Postat av: Evelyn, i hemmet

Här hade vi så fint tidigare, men nu blåser det och regnet är nog på väg!

2008-07-11 @ 16:39:27
URL: http://ihemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback