Bilder från igår...

...kommer imorgon!? :-)

Eller... Ja, det beror på om jag hinner redigera dem idag - i såfall stoppar jag in dem här efter hand, så klart. :-)

Men om jag hinner det, beror helt på vad jag ska göra idag - har inte bestämt det än! Det enda säkra är att jag ska jobba en stund, nångång... Vilket egentligen vore bäst att göra redan nu under för middagen... (Fria arbetstider kan va´ ett riktigt påhäng ibland! Fritiden går åt till att bestämma sej för när man ska jobba... Typ!!).

Här kommer iallafall Dagens Ända som jag aldrig orkade lägga in igår, eftersom vi kom hem ganska sent... Det är en duva, som slog sej ner på en trädgren för att "sova natt" (tror jag!?), och det var egentligen lite för skumt för att fotografera så bilden blev lite suddig... Men duvan såg så kul ut när den vred på huvudet och kikade bakåt på oss som satt vid en husvagn några meter nedanför... Så nu har jag micklat lite med fotot och tycker att jag faktiskt kan visa upp det ändå! :-)



Det jag och maken och dottern + dotterns kompis gjorde igår, var alltså att skippa den där kändis-fotbollsmatchen (som jag kallt räknar med att jag ändå kommer att få höra "allt" om + kunna läsa referat från i morgondagens tidning!) - och istället åkte vi till havet och hälsade på makens campande föräldrar. :-)

Det kändes som det mest rätta att göra när det var så soligt, varmt och skönt!!! Och dessutom en av semesterns allra sista dagar... :-)



Det är förresten VATTEN som är temat för veckans omgång av Fototriss - men jag tror faktiskt inte att jag ska delta med detta havsvatten...? Har nog något "bättre" i arkviet...

Men det återkommer jag också till längre fram idag! :-)

/AnnaKK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback