Söndag!

Surfade in på Fototriss - och idag är det minsann "mitt" tema! :-D (Redan, Helena!?! Tyckte du sa nåt om att det inte skulle bli förrän "lite längre fram"!? Så nu sitter jag här och är faktiskt lika oförberedd som alla andra - och det är ju mest rättvist! ;-) Ha-Ha!!).

I och för sej har jag en liten idé... Men just nu spricker den på grund av vädret - jag behöver lite blå himmel, vita moln och vackert solljus!? (Eller så får jag tänka om...!?).

Förresten är det så himla kul att bara kolla runt hos andra Fototriss-deltagare idag, och se hur de har tolkat temat... Jag njuter i fulla drag av alla vackra, roliga, kreativa bilder och tilltag!!! :-)


Detta är ju förresten en liten padda, som banar sej väg genom gräs och mossa... :-)

För övrigt kan jag säga att jag och familjen mot alla odds (!?) kunde ha en jättetrevlig liten grillfest tillsammans med några vänner + barn på altanen (respektive i uterummet) igårkväll. Förmiddagen var mulen och bitvis lite regnig, men på eftermiddagen och kvällen blev det hur fint väder som helst! :-)

Hoppas att det blir lika dant med vädret idag!?

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: Helena/Bildbloggerian

Så du blev lite tagen på sängen idag... =) Men jag mailade dig faktiskt igår och talade om att ditt roliga tema skulle komma denna vecka, så ett litet försprång fick du allt ;)



Ska bli spännande att se vad du kan skapa för bilder på ditt eget tema!



Ha en härlig dag!

2008-08-03 @ 10:29:41
URL: http://exponerat.blogspot.com
Postat av: AnnaKK

Det var bara det att jag inte kollade e-posten då! Men det blev roligare så här! ;-)



Och nu börjar faktiskt solen bryta fram genom molnen, så nu ska jag strax ge mej ut med kameran! :-)

2008-08-03 @ 10:43:38
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Dysnomia's

Sedär, det blev alltså bra väder! :-) Härligt!!!



Ser onekligen fram emot din tolkning av "genom"! En "genom" har vi ju redan fått som bildgåta.. *S*



Vad vackra dina fjärilar är!!! Och det fick mig att minnas att jag visst har en bild i min dator som är din.. He he.. Inte klar dock.

2008-08-03 @ 12:35:37
URL: http://dysnomias.wordpress.com/
Postat av: Ansi

Min lilla kisse satt precis med en padda i munnen när jag kom ut. Hon höll hårt i den, jag hann till och med springa och hämta kameran och ta några kort (vilket självklart är ens första reaktion), men sen släppte hon den och då flydde den hals över huvud in i buskarna.



Här åskar och regnar det och solen verkar inte alls ha några planer på att titta fram.

2008-08-03 @ 15:00:06
URL: http://ansibloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback