Söndag...



Klockan blev rätt mycket innan vi fick ändan ur sängen idag... Inte för att det blev vare sej sent eller särskilt hårt på firmafesten igårkväll, utan mer för att "nån gång bara måste man få sova ut"!? :-)

Maken är förresten vrålförkyld...

Så idag blir det mest bara LUGNT!

Fast om det inte börjar regna så kanske jag går ut en vända med kameran efter middag. Och så ska dottern spela fotbollsmatch ikväll, och den ska jag så klart följa med och titta på. Men annars så: LUGNT!!! :-)

/AnnaKK


Kommentarer
Postat av: anki

god morgon, skönt med sovmorgon,, inget vidare med förkylning.

ang. skytte, Emil Andersson, hm, är det han som var på OS för fyra år sedan, luftgevär? :-) I såna fall bor han i Strömsund nu, men det kanske inte är samma.



det är grymt mycket träning i skytte, mer än vad man tror. :-)



ha en skön och lugn (och kanske fotodag) dag.....

2008-08-24 @ 12:18:16
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: Dysnomia's

Blev det någon fotorunda idag? :-) Eller den regnade bort?



Här har vi haft världens sommarväder plötsligt. Höll på att flyta bort när jag och barnen satt i en gräsbacke och kollade på uppvisning. Det var så hett att det snurrade i planeten!

Men fotat har jag inte gjort mycket ändå. Inväntar inspiration och motivation. En bristvara just nu..

2008-08-24 @ 21:48:39
URL: http://dysnomias.wordpress.com/
Postat av: Malin B

Lugna dagar är de bästa dagarna men alldeles för få...

2008-08-25 @ 14:39:50
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback