Regn, regn, regn...

Idag undrar jag om jag kommer att få se solen alls? Det är totlat igenmulet, och regnar gör det...

Sannolikheten för solsken minskar dessutom ytterligare, med tanke på att jag ska vara publik på en fotbollsmatch i eftermiddag! ;-)

Igår regnade det också vid något tillfälle, men det var även en hel del sol - och då passade jag på att vara ute lite med kameran.



Idag blir det förmodligen inte något fotograferat - så vida jag inte ska ta helt nya bilder till veckans omgång av Fototriss, där temat är rörelse!? :-)

/AnnaKK



Kommentarer
Postat av: anki

Sån härligt skarp bild på blomflugan. :-) vad var det för kamera du har? Powershot har jag för mej du har men vad heter den mer? jag har en powershot S5 is och S2 is som gubben numer har tagit över.

ha en skön fortsättning på söndag kvällen.

2008-08-10 @ 21:57:04
URL: http://www.coffeebreak.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback